Sunday, January 10, 2010

8 weeks to go...

okeh...week 5 suda pon berlalu pergi...
esok dah masuk 6th week pon...
haiyaaa...macam sikit tak sangka la...cepat pulak masa ni berlalu...mungkin sebab sibuk dengan macam-macam benda..sebab tu lah kot macam tak sedar saja masa dah bergerak sikit-sikit...
through out last week..sume ok saja...dapat 2 assignments yang kena submit on the 6th week...baru siap 1..lagi 1 tunggu la kalau rajin nanti malam aku buat...

lastweek adalah week yang agak hyper kot buat aku..kena conduct 2 labs..yang hari khamis tu ok la sebab dah prepare...yang hari jumaat tu..adoiii.....tak prepare ape pon...on the spot saja terus buat..nasib baik la dah memang relate ngan fyp aku....kalau tak..abessss....

6th week ni pon rasa macam hyper jugak kot....ari isnin kena pegi site tengok product planning ape tah..lepas tu kena masuk kelas ngaja student lagi...lepas tu esoknya kena pegi wat test untuk quality control pulak...aiyooooo..... ok...tak sebenarnya..merapu saja...minggu ke-6..kelas seperti biasa jugak cuma tambah 1 kelas lagi..tapi bukan kelas aku belajar....kelas aku mengajar..haha...macam cuak saja nak mengajar orang ni..baca pon tak lagi...abes la kalo diorang tak faham..dah la memang lecture dorang tak faham....huhu..aku faham perasaan budak-budak tu..and aku akan tolong diorang mana yang boleh...insyaALLAH...

this Tuesday ada kuiz composite..pon masih tak sempat lagi nak study...duk update notes sebenarnya..insyaALLAH akan selesai by Monday...
Wednesday and Thursday pulak kena submit assignments...

itu saja kot update weekly pasal my final semester....
uuuuu...mid-semester is around the corner....sungguh scaryy....
tak sangka sudah tak lama lagi akan bergelar graduan...hehehe...
semoga semuanya berjalan lancar dan sentiasa mendapat restu dan barakahNYA...
aminnnn...

**nenda kurang sihat....semoga beliau cepat sembuh..rakan-rakan...doakan ye...thanks...:)

No comments:

My Love

Daisypath Anniversary tickers


Daisypath Anniversary Years Ticker
Copyright to NORAINIMNOOR
Designed by UMIESUEstudio 2015