Monday, October 26, 2009

tah pape je..aku ni PEREMPUAN!


itu aku kene delete...
ini aku kene delete...
itu takot orang ni bace..
ini takot orang ni bace...
aishhhh....
ni yang buat aku sebak lagi ni...
hmmmm.....
tak faham betol....
bia la apa pon orang nak kata...
buat dunno je tak leh ke?
istimewa sangat ke dia?
aku ni apa?
bukan orang?
takde perasaan?takde hati?
itu aku nak kena diam..
ini pon aku nak kena diam..
sampai bila?
sampai orang dah pijak kepala?
sampai orang dah mengata aku bukan-bukan?
persetankanlah orang yang takde kaitan tu..

aku pon ada hati...ada perasaan..
pandai sedih..pandai menangis....


sebab aku....PEREMPUAN lemah kuat...

2 comments:

NurulAzriKhalisah said...

yang...
bersabar tau...
dunno nk ckp pe lg tp i fhm perasaan kamu...
persetankan la semua yg xde kaitan tu ye...
apesal nk terasa if xbersalah kan cyg???
tu dh tergigit cili padi la tuh...
sabar tau...
i cume mampu berdoa agar u lebih kuat n dpt fokus on ur study...
sgt risaukan kamu....

AINI NORAINI said...

huhu...thanks cyg...
mujur ada kamu..
yang sntiasa ada no matter in what situations i am...
jgn risau..
doakan utk final sy ye..
syg kamu

My Love

Daisypath Anniversary tickers


Daisypath Anniversary Years Ticker
Copyright to NORAINIMNOOR
Designed by UMIESUEstudio 2015