Tuesday, October 27, 2009

kesan dari mood swing


huh...ni yang i benci ni bile ade mood swing...sume orang aku nak hentam..sume orang aku rasa macam tanak tego..orang mesti perasan muka sadin aku time aku datang mood swing ni..aishh...benciii.....

dan disebabkan mood swing ni jugak...aku telah menghentam seseorang malam tadi..berkata-kata yang kurang ajar dengan beliau...aku kata macam-macam....(aku kata dalam sms aje..huhu....)...tapi sms sambil airmata kuar macam air terjun dekat sungai pisang..errr....sungai pisang??ceh..tak glemer langsung bagi contoh...umm..ok..baiklah..kita bagi nama best sikit..air terjun dekat ulu yam...tak tau jugak?hmm..nah amek lah..macam angel falls dekat venezuela sana tuh...ok...fine..fine..sekarang nak cerita pasal air mata..bukan nak bawak anda semua pegi picnic dekat waterfall mana-mana..dan bukan juga mintak opinion anda nak pilih waterfall mana yang sesuai nak buat trip picnic beramai-ramai bawak seluruh kaum keluarga ke apa...bukan..bukan..

back on track.aku memang geram betol....masa dia called cakap suruh aku bla..bla..bla...dan dan time tu jugak aku sentap...kaku sekejap..memang speechless i tell u..rasa macam time tu jugak darah sume naik ke muka...memang sentap...siyesss....panas je muka ni...tangan pon gatal je nak baling benda yang aku tengah pegang..tapi..nasib baik masa tu tengah pegang laptop..kalo tak..memang aku baling betol laa...masa tu aku genggam je handphone...kalo handphone tu lembut macam kertas...aku rasa dah renyuk habis dah....

aku hambur and sembur semua malam tadi...pendek kata,segala yang aku simpan..yang aku pendam...kua sume..aku ni memang penyabar..aku jenis yang payah nak marah orang..sangatlah susah...ngan adik kat rumah pon aku jarang marah..aku selalu tahan je bila marah..paling teruk pon..aku akan nanges bila marah..tapi..malam tadi lain...aku dah macam jadi orang lain...hahaha...setan pangkat tinggi agaknya dihantar untuk hasut aku malam tadi....segala macam keluar..dah macam volcano dah gayanya....volcano yang dah lama pendam lava dia..HAHA...

then bila dah siang..aku macam terfikir...teruknya aku malam tadi..dah macam bukan aku dah pulak..menyesal weii...siyes menyesal....teruk gila..buruk gila perangai aku malam tadi..mak ayah tak penah pon ajar kalo marah orang, kena kata macam-macam dekat orang tuh..aishhh..lemah sungguh iman ini...pheww.....tapi takpelah..yang penting..aku dah sedar..aku dah menyesal...harap benda ni tak berulang lagi..aku akan cuba kawal kemarahan ni..macam yang aku dah selalu buat sebelum ni...

~~tak leh dah marah-marah..kan nak jadi isteri solehah dan juga ibu penyayang... hehe....*wink..wink*
~~buat orang yang aku marah kaw-kaw malam tadi tu....sorry sangat-sangat...feel like i am not noraini mohamed noor je malam tadi...thanks sebab tak marah i balik...hehe...i memang tengah tak waras kot malam tadi...

3 comments:

NurulAzriKhalisah said...

alhamdulillah u sedar silap u...
tgi sungguh pangkat setan yg dihantar tu ye...:-)
nasib baik la u xikut hasutan setan tu terus...:-p

N.M. Noor said...

:) hehe...
tu ah...
agaknye general mane tah die anta...
huhu...
maceh...
kamu dh byk bantu....

i terharu ada sahabat mcm u...
i syg u...
T___T

NurulAzriKhalisah said...

sayang kamu jugak!!!

My Love

Daisypath Anniversary tickers


Daisypath Anniversary Years Ticker
Copyright to NORAINIMNOOR
Designed by UMIESUEstudio 2015