Wednesday, August 12, 2009

~semalam saya pegi UM~

~yeay...finally..he's got his master's degree..tapi aku?? bachelor degree pon belum...sedey sungguh..tapi aku juga terasa gembira yang amat bila diberi penghargaan untuk turut sama-sama masuk hall UM tu which is DEWAN TUNKU CANSELOR untuk sama-sama tengok dia terima his scroll..heeee....honey..congratz...:)

semalam memang best...walaupon ade jugak part yang tak seronok..ape part yang tak seronok? haa...mesti lah sebab tak dapat nak amek gamba dengan banyak...sungguh...konvo sessi petang sangat tak berapa best....harap-harap nanti aku konvo tahun depan...aku dapat sessi pagi..so that boleh la i melaram amek gamba puas-puas dengan robe konvo tuh..hehe..

ape yang best sangat semalam....ialah..aku dapat masuk hall..heh..da bape kali nak ulang daaa....pastu aku dapat tengok dia pakai sut yang macam tuh...i teruja la..sangat teruja bila dia pakai gitu...i rasa macam geram betol tengok dia....hisshhhh...istighfar noraini..istighfar...:)

semalam entered the hall area pukul 2...after solat zohor..then best jugak kat dalam tu..kena pulak seat aku dekat dengan dentist-dentist yang nak amek master's degree dorang....tak ramai pon dentist..dalam belas-belas orang je...untuk master's degree in science..lambat sikit sebab diorang habiskan untuk pengajian islam first..

dah la graduants masters of science duk belah sana..tersedey-sedey aku yang belah sini..kalo lah aku duk belah sana...boleh jugak snap-snap gamba-gamba dia..huh...sungguh kecewa....masa da masuk turn faculty of science,aku dengan excited nye refer buku konvo tuh..nak tengok bila turn dia...HAHA...excited kn? tah pape je...

for him....
congratulations dear..
finally u made it...
nanti your phD punye konvo pon i nak ikot mak u masuk tau..hehe..
and.....
thanks for being there for me...

pastu masa turn dia..aku try zoom konon-konon nak snap la..tapi malang..tak dapat sebab tangan aku cam shaking..gamba pon tak canteklah...and..tersedey-sedey lagi sebab aku tak sempat nak tengok ape ucapan yang kua masa nama dia dipanggil...haiiisyyyy....frust neh..:(

then..bila da setel sume...dorang sent me back to UIA..hehe..maceh sume...lewat jugak lah family dia sampai umah agaknya...kesian....adik dia macam dah penat...aku kesian sangat sebab dorang kena anta aku balik UIA...hmmm....

hari ni pulak..konvo my bestfriend..but i couldn't make it...sebab hari ni dah tak MC..and kelas aku sampai kul5...if kelas aku sampai kul3.30 je..kompem aku pegi..because she's part of me...banyak jasa-jasa dia pada aku since kami sama-sama skolah dulu..until now...

for nurul azri khalisah binti aznan a.k.a angah...
congratulations dear..
i love u so much...
thanks for being such a good friend and sister..
sorry along tak dapat pegi konvo angah..
but i'm really happy for u..
cepat-cepat kawen tau...:)

9 comments:

Mag said...

hey..sape he ni??siap masuk hall ngan mak lagi..
=p~

N.M. Noor said...
This comment has been removed by the author.
Mag said...

yey!!

maghfarah@gmail.com

cikmune said...

hoh. kantui. hehehe :D
tapi sporting gle mak dia bagi masuk. wuu wuu. sah kne kawen

N.M. Noor said...

cik mune ~ huhu....
mak dia memang terpaling best emak mertua ever lah....:)
hehehe..doa-doakan la eh...
HAHAHA...

N.M. Noor said...

puan farah ~ hehe...
sape ye....
maybe bakal suami yang ditunggu-tunggu kot...HAHAHA....

queenlyana said...

chewah aini,
seronok I dengar cite you nih. I'm happy for you lah dear. hehehe

NurulAzriKhalisah said...

sy sgt terharu bc entry ni...
boleh bilang ngn jari kekerapan sy follow blog neh sbb sy konon2 sebuk stress.tp lps ni sy nk jd follower gak la..isk3...sebak je ase...
awk xdtg pun xpe cik aini atau alongku...awk jd best friend sy pun dh anugerah berharga dlm hidup sy ni...=)

N.M. Noor said...

hehe..kamu ini cik nurul...
buat saya sebak n terharu la pulak..
kamu tetap yang terbaek la dear..
dh..jgn sebak2 ye..
nnt kalo awk rse buhsan...
singgah2 la kt cni...
:)

My Love

Daisypath Anniversary tickers


Daisypath Anniversary Years Ticker
Copyright to NORAINIMNOOR
Designed by UMIESUEstudio 2015