Friday, July 24, 2009

~aku memang rumit..so what?? ~

~aku memang rumit~ ^_^

heh..aku bukan marah..itu ayat penegas aje..:) yes...aku memang rumit...entri ni da lame ade dalam draft..cume belum sempat nak finalizekan...ini semua terhasil dek kerana munculnya entri cik queen lyana...yang banyak mengkisahkan pasal perempuan suka benda rumit...yeah..aku memang admit sume tuh...aku pon rasa perempuan suka benda rumit..sebab aku is one of them...kadang tu benda-benda yang remeh pon aku akan bawak if travel jauh...even balik kampung pon...ngeeee...tak de la jauh mane pon kampung aku tuh...:)

oleh sebab itu..entri kali ni..aku nak celoteh sikit pasal kerumitan yang aku ada...HAHA....sume kene baca jugak...i paksa neh...eh..tak.tak.i xpaksa..kalo xmo baca..bleh close skarang window neh...close ye....
aku tamo cite pasal kerumitan aku yang sangat banyak tak leh kira pakai jari tu...kat sini..aku just nak tekankan pasal life aku kat UIAM...okek??

masuk semester baru ni..aku dah pon bergelar senior student..da final year student pon...sume orang kalah ah..HAHA...penat okek study hampir 4 tahun neh....adeyyy...rambut pon macam da makin sikit...T_T


melangkah ke semester baru neh..aku bawak kepala and fikiran yang sangat la penuh dengan experiences masa practical training...eh bukan..tak de la penuh sangat pon sebenarnye..HEHE...ape yang aku dapat masa practical tu macam sangat la aku rasa boleh pakai untuk menempuhi hari-hari yang kena menghadapi pelbagai perangai manusia...and aku jugak macam da nampak...bukan senang nak puaskan hati sume orang...aku macam terfikir..perlu ke aku jaga perasaan orang kalo perasaan aku orang tak jage?? haa...apekah??


semester ni..aku bawak azam baru..aku nak capai segala wish list aku untuk sem ni...ape wish list tu? let me keep it inside la eh... ^_^

semester ni jugak..aku rasa aku nak menikmati UIAM ni dengan perasaan lebih sayang..lebih syukur..eh..bukan maksudnya before ni aku tak sayang and tak syukur..tapi..selama ni aku rasa aku macam banyak ikot orang..so,this sem..aku da decide..aku nak bawak diri aku sendiri...aku lebih selesa macam ni..pegi kelas sorang-sorang..pegi cafe sorang-sorang..or pegi mana-mana lah..i suka alone..tak pon aku akan be with some of my sweet friends yang aku baru discover mereka sentiasa ada around aku since last sem and since EIT hari tu...okek? so what? ape kau kesah? aku punye pasal laa...


pada kawan-kawan UIAM...kalo nampak aku jalan sorang-sorang...tak payah nak rasa kesian ke ape...i cakap..TAK YAH...aku boleh je jalan berpuak...
KALAU AKU NAK...TOLONG JANGAN RASA KESIAN..but kalo aku jalan berpuak pon..aku mungkin bukan lagi bersama dengan yang dulu...aku mahu transformasi..CEH..macam AF..ok..i warning neh...aku dah pilih cara ni..so..sume orang kena respect decision aku..okek...time kaceh...:)
tak pon...kalo nampak aku jalan dengan orang-orang yang korang tak penah tengok aku jalan dengan dorang before ni..korang jangan pelik...aku da buat pilihan aku...untuk setahun akhir ini...

bukan ape..aku buat decision ni sebab aku tahu and aku sedar..aku memang rumit...bukan senang nak paham aku kot..so..cukup lah kita kenal secara jauh...heh..bukan nak jadi kera sumbang ke ape...tapi aku rasa biarlah aku dengan kerumitan aku...orang lain dengan kerumitan masing-masing...kita takkan selesa kalau terus memaksa hati...aku dah penat...aku dah tak larat...the most important things sekarang..study aku,performance aku kat kelas...sume benda tu bia aku sendiri yang fikir...


yes..aku memang rumit...rite? ^_^

No comments:

My Love

Daisypath Anniversary tickers


Daisypath Anniversary Years Ticker
Copyright to NORAINIMNOOR
Designed by UMIESUEstudio 2015