Monday, June 1, 2009

~hari isnin yang sangat penat..~

~hari ni..sangat penat okeh...smpai xsedar pon tbe2 jam da pukul 5 petang..bile jam da pukul 5 petang...sume org da kene balik laa...termasuk lah aku...takkan nk duk sorg2 kat PTL tu kot...tak nak ah aku...da la scary gle tempat tu...KERAS...heee...btol...bangunan tu KERAS....ummm...ramai org ckp...and..aku pon mmg mengakui nye..sebab..bangunan tuh diperbuat dari batu..hehe....gelakguling ~jangan mara....~ gurau je..eh..tapi betol..tempat tuh keras...byk da bnda2 pelik jadi..tapi bukan kat aku laa..kat staff kat sini...aku..kalo bley tamo kot merasai sume tuh..sebab..aku nih..PENAKOT...haha....
~ok...sebenarnye tadi..nk cite pasal penat..bukan pasal takot..eh..lari topik neh....pagi td...smpai2 je PTL..trus mintak tolong kak yati on kan instron...nk buat tensile untuk samples yang aging arituh...tapi..xpaham..nape PC tuh cenggitu plak jadinye...hmmm...then...lepas digodek2...da boleh gne..tapi..start lambat laa...dalam kol 10..then buat dengan bersungguh2...kononnye nak setelkn before lunch..tapi..hampas kelapa lah...tak sempat...by the time nk masuk lunch hour tuh..baru siap smpai formulation 4...tapi da smpai temperature yang ke 3 laa..means..lepas lunch nnt..buat lagi 2 formulation je... pas lunch je..trus cepat2 masuk PTL..mase tuh orang tade pon lagi...aku trus g kat instron..menjalankn tugas..ehehehe...
*rajin nyeee noraini..huuu.**huuu..jgn puji laa... malu*
~da setel sume tuh...cadang nak la analyze data2 yang aku dapat tuh..tapi..ble check2 schedule..mcam da kene start buat tension set punye test...so...berguru la ngan kak yati jap...area dkt kul 230 kot aku start plak buat tension set tuh....adeh...susah siot nk mentarik sample yang dah di clamp kt jig tuh...nk tarik 100% plak tuh..huiiisshhhh....merah tangan ku ini...
sedih..tengah duk leka2 buat bendalah tuh..tetibe tengok jam besa kat PTL tuh...uih...da dekat kol 4..cane neh..nk masuk dlm oven before kul 4 kalo bleh..adeyyy....cepat noraini...cepat....
*eh..bukan saya yang nak masuk dalam oven...mental kah saya nk masukkan diri dalam oven..takbole ohooo....tidak..tidak...saya masih lagi waras..huhu...saya nk masukkan samples lah dalam oven..kamu ini....*

source:google

~then..cepat2 berlari2 anak menuju ke bilik oven untuk meninggalkan samples itu kepansan di dalam oven untuk 3 hari..ehehe.... (tipu..sebenarnye tak berlari2 anak pon..jalan cam bese je..noraini...saje la tuh...)
pastu..da selesai..baru je nak duduk di kerusi empuk ku..mata plak tertengok pada jam...adeh..da 5 lebey..mane sempat nak analyze result neh...adeyyy...aduskene bawak balik sambung kat bilik la nmpak gaya nya...da...seperti biasa lah..kalo dah di bilik...kite tak buat keje di ofis....setuju?? haaa....di bilik...kite buat keje di bilik..iaitu..blogging and facebooking..haha...sengihnampakgigi
ok...macam da panjang....itu lah...cerita kepenatan hari ni...dan..masih dalam mood kesedihan di atas kematian micheal scofield ku sayang..... nangih

sekian...kisah hariku yang sangat penat...penat

No comments:

My Love

Daisypath Anniversary tickers


Daisypath Anniversary Years Ticker
Copyright to NORAINIMNOOR
Designed by UMIESUEstudio 2015