Tuesday, April 7, 2009

~Prison Break all Series~


~Prison Break season 1~

~Prison Break Season 3..mse ni ade la mamat whistler yang tah pape tuh..buat org kmpius je...huh~

~sangt suke....hihi..kepada yang di atas ini la..heee...~

aku tak makan,tak minum,tak tdo pon tape kalo da start layan yang ni..segala mslh dan kesedihan jge bleh dilupekan..hebat....:)
aku follow benda alah ni since the first season..mmg best gle ah..tak caye?haa..tgk la sndiri..mike ni bapak punye bijak..mse kt season 1 kt mike entered the fox river...mse die msuk tu upenye mmg die da ade plan sndiri..mmg brilliant gile mamat nih..aku yang dari tak suke org yang botak cam die,tbe2 jadi suke plak..hehe....pereka cite ni pon mmg hebat ah..aku leh bg 96% utk beliau yang mereka cite ni..bijak gle menggunekn idea yang ade...
kat season 2 plak dorang kat da dpt escape..pastu mcm hidup ala-ala pelarian..mse ni la pakcik john tu mati..kene tembak..cian..pdahal die da mcm insaf dh..huuu...takpe..yang pnting sara n mike tade pape....pastu yang kat season 3,mcm agk tak best sbb mike kne di msukkn dlm sona prison..cam hampeh..da la dalam tu mcm ape je..cian die..senggara gle idup die dlm tuh...tah pape je..tp yang hebatnye...scene kt sona tu sume dlm studio..aku tgk sndri behind the scene die..cam hebat kn hollywood nih..tmpat horror n gle punye real kalo tgk kat tv..pdhal reality nye dlm studio je pon...hebat..hebat....
n now aku tgh tgu episode 17 season 4..kalo ikot website yg aku salu follow..akn kua 12 april ni..tp tatau la btol ke x..cam cuak jgk la kan sbb mike da tau yang mak doram msih idup..n linc plak cam tgh nk start war ngan mak die sndiri..hmmm...ikotkn spoil yang aku bce tuh..mike n sara kawen n dpt anak nnt..haa...tu yg tak sbar nk tgk..:)
pelikkah aku suke cite nih?classmates aku bdk2 laki salu ckp aku pelik..aku salu la mintak ngan dorang cite2 yang dorng donlod..n aku salu gak update psl cite ni ngan dorang..korang tau pe dorg kate kt aku?

"ira..ko ni mmg gle la..aku tak penah lg jmpe budak pompuan yang gile PB cam ko..da la sume ko tau kot...."

~ini mike + sara = MiSa~ (n_n)

adehh..btol kah sy da gle??? hmmm..mgkin jgk..tapi gle pada PB and Mike..heeee.....eh..jgn pikir bukan2..sy bukan gile yang sewel itu yerk..jgn slh paham....:)


tgk la beliau ini..sgt la membuatkn sy teruja....waaaa....mike..i miss u....:)

~Prison Break Season 4~

No comments:

My Love

Daisypath Anniversary tickers


Daisypath Anniversary Years Ticker
Copyright to NORAINIMNOOR
Designed by UMIESUEstudio 2015