Monday, April 6, 2009

~men layang2 = jogging~


ini lah lelayang kamiii....spongebob...:)


kami amek gmba kaki....kaki adlie paling putih..malu aku...:)


gmba ni sgt best..adlie buat muke comel la tu konon2...:)


gmba ni cm cantek..unik..~~~


peace....~~~

tgk ini....
akhirnye kami jd kua petang td..nsib baik la tak ujan..fuhh...dpt g tasik yang mmg da lame aku mengidam nk g...heee....silap besar aku g pkai jeans...sbb tak selesa gle..n ble amek gmba nmpak mcm gemok gle...tak sukeeeeee....:( atau sy sbnrnye mmg da gemok?????? waaaaa....tanakkkk..tanak.........
hmmm.....td kn..nik ngan adlie pon ikot tau...best gile sbb dorg mmg dgn rela hati melayan kami yang mmg suke gle2 bergmba..dan mereka juga bleh thn gk la suke nye pd camera..
hehe..smpai2 tu trus beli lelayang...gmba spongebob...ngegege....nk amek gmba mermaid tkot sahabat2 lelaki ini malu plak la kan...hehe....then dorang naikkn lelayang..best gle..tp cam tak puas ati cz ade lelayang org lain yang lg tgi...huhu...then msti la ktorg cm nk beli tali lain nk smbung..huhu...semangat tak??? :) pastu terpaksa la en.nik hilmi pergi membeli..cian die..da la jauh..sbb kami da tarik lelayang tu da smpai tgh padang...heee...sowi nik...:)

ni plak aku ngan cik ida....ni ha yang blah kiri...xpayah wat muke mcm org tak jmpe cari..heeee.....:)
haaa....tgk la tu gmba sy ngn cik ida..nmpak gle kn sy gemok...waaaa...tanakkkk..takotnyee.....mmg fobia gle..ni tobat esok tak makan nasik...adushhh.....tanak...tanakkk...sy gemok ke?????????? nmpak mcm noraini = 2 siti rohaida...huuuuu....tgk la peha tuh..mcm ape je..besar gle....mcmane nih.....aku sgt la takottt...tp kan..tau tak..tgh2 duk main..tbe2 cm cuaca da makin mendung..risau jgk tkot xsmpat g pusing2 kat tasik....:) da smpai2 tu byk gle kami duk tngkap2 gmba...smpai aku rse cm org sekeliling pon rse cm kami ni kelab fotografi..hahaha...

ni plak gmba yang aku suke..nmpak cm cantek kn??? hehe...









tgk yang ni...ni slpas di edit..:) mcm ceria je kn...ehehehe..perasann...:) wekkkk...tgk ini lagiii......:)

Notes:buat beliau..ble nk bwk i jln2 kt tmpat mcm ni....:)








No comments:

My Love

Daisypath Anniversary tickers


Daisypath Anniversary Years Ticker
Copyright to NORAINIMNOOR
Designed by UMIESUEstudio 2015