Wednesday, December 7, 2011

Progress? Nothing.

Assalamualaikum.
Ok. Sekarang rasa macam sangat malas.
Dah nak final exam, means dah nak abes semester.
Tapi rasa macam tak gerak-gerak jugak kerja saya.
Malas sangat lately ni.

Hmmm.
Sepatutnya saya kena bertungkus lumus fikirkan apa yang sedang saya buat sekarang.
Tak boleh main-main.
Masalahnya banyak main dah neh.
Facebook setiap hari adalah 1 kemestian.
Blog tak aktif sangat.
Mengadap facebook sampai dah naik bosan tak tau nak buat apa.

Semangat.. Tolong la datang secara berjemaah sebelum 2012 datang.
Saya kena settle baaaaaaanyak benda before 2011 end tapi saya MALAS.
WHAT TO DO?

2 comments:

ashra said...

hehe...
mmg time2 preggy ni mlasnye lagi lebih dari hari biasakan..

saya duk umah je pun,rasa malassss.. =p

N.M. Noor said...

Mmg gtu ye ash?
abes la kalau berjangkit kat anak. Nanti kte sndiri pulak sebok duk membebel bila anak dah besar nnt.

Huuuu.. Rasa nak tido je..

My Love

Daisypath Anniversary tickers


Daisypath Anniversary Years Ticker
Copyright to NORAINIMNOOR
Designed by UMIESUEstudio 2015