Sunday, March 6, 2011

Boring Weekend

Bismillah.
:)
Assalamualaikum...
Alhamdulillah, berjaya mengharungi weekend kali ini dengan tabah tanpa suami di sisi *sadis,rindu suami*

Ahad dah hampir melabuhkan tirai. Saya pulak redha mengharunginya without my husband around. *heh.berapa kali nak ulang da.* Dengan meletakkan harapan yang tinggi agar saya takkan mengharungi weekend-weekend seterusnya tanpa beliau di sisi lagi.

Luckily saya dah start kerja on last Thursday. So I got the best solution to solve my big problem missing my husband. It is distraction. At least dekat office saya berjaya mensibukkan diri dengan macam-macam hal. OT sampai ke malam. Then MIL called tanya dah balik ke belum. Pesan suruh lock all the doors. Huhu. So sweet of my MIL. ^__^

After being a wife for 2 weeks ni, saya rasa cukup bahagia. Although kena tinggal oleh husband after seminggu lebih kami nikah. Huhu. My mom macam biasalah, same as before. Macam before saya jadi wife orang jugak. My MIL pulak, cukup risaukan saya duduk rumah sorang-sorang. Almost everyday saya balik kerja, MIL called. Tak pun dia SMS. My mom tak worried sangat sebab she knows me better. Tapi seronok lah sebab sekarang ada 2 moms.

Hmm. Masa mula-mula husband pergi that day, I was praying so hard wishing for the time to fly by quickly. Ye lah, he went there on the 1st March. Nak menunggu tibanya 8th March tu, anda boleh bayangkan tak? Nasib baiklah I used to stay alone kat rumah ni before. Plus our house was located near by the playground. So, ada saja lah suara kanak-kanak terjerit-jerit sambil main apa tah. Huhu. And nasib baik jugaklah we stayed together dalam rumah ni for only 3 days before he went to India. kalau lagi lama, mau lagi histeria saya sorang-sorang kat sini. 3 days pon dah macam-macam kenangan yang ada. 
Sayang, I miss you terribly much. T___T

And today is 6th March. Tomorrow will be his flight to Malaysia and on 8th, he will be here. InsyaALLAH. Semoga selamat kembali ke pangkuan isteri yang amat merinduimu ini.

Can't wait to cook for my beloved darling husband. ^____^


1 comment:

Cik Nurul Pinky said...

rindu benorlah tu hahahaha

My Love

Daisypath Anniversary tickers


Daisypath Anniversary Years Ticker
Copyright to NORAINIMNOOR
Designed by UMIESUEstudio 2015