Wednesday, March 23, 2011

Assalamualaikum.
Rasa macam dah lama je tak update blog. Otak pun dah macam slow sikit bila nak create entry baru. Mungkin sebab busy menjadi isteri kot. Hihihi. ^___^ Just kidding.

After husband saya balik dari outstation last week, saya memang tak sempat nak jenguk blog. FB pon saya tak sempat nak update. Frust betul. Not-so-me. Biasa saya macam takleh berpisah ngan laptop dan broadband. Tapi tak menjadi satu masalah pun. Sebab saya rasa menjadi isteri adalah fun. Walaupun kena bangun awal pagi prepare breakfast, balik kerja dah gelap baru sampai rumah. Lepas tu terkial-kial masak untuk dinner. Tak kisahlah penat macamana pun, saya tetap akan masak. Unless saya dah tak sihat ke apa. Tapi alhamdulillah, setakat ni saya tak pernah fail untuk prepare dinner untuk husband. ^__^

Actually entry kali ni saya macam nak compile aktiviti saya since I was leaving the blog for awhile hari tu.

I
12 March 2011


Hari Sabtu. And Sabtu saya bekerja and hari yang paling bermakna buat seorang sahabat dan juga bekas coursemate saya, Izan. Beliau telah selamat diijabkabulkan dengan suami tercinta pada malam 12 March di kediaman beliau di Penang. Alhamdulillah. Team wifey makin bertambah. ^__^ Buat pertama kalinya saya buat masak lemak cili padi. Air tangan sendiri. Husband suka! Itu yang paling penting. OK, kembali ke cerita Penang. Saya dan husband sebenarnya plan nak ke Penang lepas kerja. Tapi oleh kerana ada hal keluarga yang tak dapat kami elakkan, kami decided untuk ke Penang pada pagi 13 March. Lagipun kenduri Izan was held on the 13th tu.
Alhamdulillah, selamat sampai ke Penang tapi tak sempat nak round-round. Sebab kami memang tak sempat. Isnin kerja.

II
19 March 2011
Juga hari Sabtu. Tapi Sabtu saya off. Ni yang paling saya tunggu-tunggu. Boleh kemas rumah, masak-masak dengan jayanya. On that day kami pulang ke kampung husband. Rumah emak mertua saya. ^__^
Menjadi menantu ni bukan senang OK. Pandai-pandailah bawak diri.

III
20 March 2011
Genap sebulan kami sah menjadi suami isteri. Banyak yang saya belajar mengenai husband saya. Dan ada juga cabaran yang dah saya hadapi dalam masa sebulan ni. Biasalah, orang dengki. Saya tak kisah. Allah Maha Tahu segalanya. Banyak story mengenai sebulan ni. Hihi.. Nanti later saya cerita. Sekarang sibuk. Tak sempat mengarang.. :)

Thanks for reading.
Doakan kami terus bahagia sampai ke syurga..

Amin..

No comments:

My Love

Daisypath Anniversary tickers


Daisypath Anniversary Years Ticker
Copyright to NORAINIMNOOR
Designed by UMIESUEstudio 2015