Monday, January 17, 2011

Oh. Biar betul !!

Assalamualaikum.
Fuh. Penat betul hari ni. Ke hulu, ke hilir. Boleh kira berapa sekejap je saya duk kat tempat saya dalam ofis. Huhu. Audit punya pasal la nih.

Hari ni, dari pagi sampai lah ke petang saya bermastautin kat conference room dengan customer. Audit activity. Itu dah memang kerja saya. Walaupun saya tak bercakap sangat, tapi at least saya dapat belajar la sesuatu. Kan?


And seperti biasa lah, bila ada audit mesti makan free. Huhu. Bos belanja. Hari ni lunch kat OldTown yaw.. Hihihi. First time ok makan kat OldTown. Ye, saya memang jakun. OldTown pon tak pernah masuk. Excited ok bila first time nak cuba. Saya tak tau dah nak makan apa. At last saya pilih Western Set. Ngan Coffee Hazel ape tah nama penuh dia. 

Sedap.

Memang puas hati. Patut lah ramai orang bercerita pasal OldTown ni. Menarik rupanya. Boleh lah ajak jantung manis makan kat sana nanti. Hiks. ^__^

Tapi, ada 1 benda yang buat saya rasa.. "Ewww.. Ape neh.."

Tau apa dia?

Haaaaa...

Kisah dia bermula bila saya rasa nak gi washroom.

Bila bangun, saya tanya waitress tu mana washroom. Then dia tunjuk la. I saw depan pintu tu letak both gents and ladies symbols. Tapi saya assumed that dalam pintu tu ada lagi 2 pintu yang separate gents and ladies. 

So, tanpa was-was saya masuk.

And yes, they got another 2 doors inside there. Both doors are opened widely. So, saya jengah la nak tengok whether ade tak gambar gents or ladies kat depan pintu.

First pintu saya jengah, tade pape. Dah musykil dah masa tu. Then saya jengah another pintu and suddenly.. hampir menjerit saya dibuatnya.

Lembik lutut ni ha. Terus masuk toilet yang lagi 1, kunci rapat-rapat. Saya cari washroom bukan sebab nak membuang pon. Just nak betulkan poket seluar slack saya je. Fuh. Mengucap panjang saya. Tahu apa yang saya nampak??

I saw a chinese man tengah pee sambil berdiri mengadap toilet bowl. Phewww. Tolonglah tutup pintu tu uncle. Saya pulak yang jadi malu and takot. Seriously saya takot. Terus menguncikan diri kat toilet sebelah sambil doa dalam hati. Tahu je lah saya ni, kan paranoid. Mula la fikir bukan-bukan.

Bila dah dengar orang tu dah keluar, baru saya keluar.

Lucky I am sebab tak nampak apa-apa yang tak patot saya nampak. Semangat yang berkobar-kobar nak ajak jantung manis tadi terus padam. I don't expect that toilet tu adalah sharing toilet. Haaaaaaaaaa. Tak boleh blah betul. I thought I have entered the wrong toilet.

Tetiba rasa geli. Ewwww. Bukan eww pada OldTown. Tapi eww kepada orang tu. Hopefully dia tak perasan I was there masa tu.

Dan sekarang tiba-tiba rasa geli. Aaaaaaa.. Kenapa teringat balik hal tadi. Tak leh blah betul laaa..

2 comments:

pamey said...

hehe~naseb baek ira~

ainhudaz said...

alamak salah gune acc...ira..skrg byk toilet cmtu..sbb tu jugak la hd takot mse g toilet kt honda..sbb dea share.kalo ade 1 je toilet xjd mslh..ni bile ade 2...adoi...kecot perot

My Love

Daisypath Anniversary tickers


Daisypath Anniversary Years Ticker
Copyright to NORAINIMNOOR
Designed by UMIESUEstudio 2015