Sunday, December 19, 2010

Keboringan

Assalamualaikum.

Hai. Sedar tak sedar, hari ini merupakan Ahad kedua terakhir kita untuk tahun 2010. Ada lagi 1 Ahad untuk kita tempuhi dalam 2010 ni. Tinggal berapa hari je lagi 2010 akan melabuhkan tirai. Sungguh sayang nak melepaskan 2010 pergi. Banyak kenangan terindah saya terkumpul di situ.

Banyak sangat kenangan manis saya dalam 2010. Hari konvokesyen saya adalah salah satu daripadanya.

Walaupun 2010 dah nak sampai ke penghujung, masih ada lagi misi-misi saya yang belum terlunas. Nampak gayanya kena forward ke tahun depan la jawabnya.

1. berat at least 50kg kalo dpt bwh 50kg lagi bagoss...^_^ so far, this one memang belum achieve la.. Saya pon dah naik fed up dengan hal berat badan ni. Benci betul.
2. dean's list...(harap jadi kenyataan..aminnnn....) :)
3. grad nanti nak terus kerja (part time pon jadi lah) Alhamdulillah. Yang ni, dah settled. Syukur.
4. siapkan FYP before cuti semester. This one, memang settled. phew.
5. setelkan segala report. This one pon. DONE
6. setelkan segala notes after abes kelas. DONE
7. nak kawen...HAHAHA...

So, nampak gayanya ada 2 missions lagi yang belum terlunas. Hmmm. InsyaALLAH akan capai berat idaman kelak. HUHUHU. Tanak janjilah bila. Nanti diri sendiri kecewa. Heeeee..
Yang kawen tu pulak, kita serah pada yang Maha Satu. Hanya Dia yang tahu apa yang terbaik untuk kita sebagai hambaNYA. ^___^

No comments:

My Love

Daisypath Anniversary tickers


Daisypath Anniversary Years Ticker
Copyright to NORAINIMNOOR
Designed by UMIESUEstudio 2015