Wednesday, December 22, 2010

Exhausted

Assalamualaikum.
Phew. Minggu ni tak sempat nak hadap belog. Sadis. Nak curi-curi tulis entri masa kat ofis pon tak sempat. Masa goyang kaki adalah tiada. Masa berlari-lari adalah. Penat. Turun naik production. Tapi seronok.

Minggu ni, start from Monday.. Saya OT. Takpelah. Cari duit lebih sementara masih ada kudrat. Ye tak? Hari ni pon saya OT. Balik jam 7 tadi. And saya dah berjaya avoid diri from minum ais. Tahniah Noraini. Huhuhu.
And berjaya jugak makan nasik sekali je sehari. Huhuhu. Yes, OT membuatkan saya tak da selera nak makan malam. Gud for my diet. Tapi not good for my tummy. Nanti kena gastrik, teruklah saya. Haih.


OK. Mata ngantuk dah. Esok kerja. Lusa balik kampung. Hoyeahhhhh.

Selamat Malam. ^__^

Semoga hidup kita diberkati dan dirahmati Allah setiap saat. AMIN

No comments:

My Love

Daisypath Anniversary tickers


Daisypath Anniversary Years Ticker
Copyright to NORAINIMNOOR
Designed by UMIESUEstudio 2015