Thursday, December 16, 2010

Audit week

Assalamualaikum...

We are done with half of December. 16 days to go. New year 2011 is coming and we are now on the 11th day of new Hijr calendar. Alhamdulillah. 

Minggu ni saya rasa macam berlari je kat ofis. Dalam aircond pon berpeluh-peluh. Ini adalah disebabkan oleh aktiviti audit from customers. Tak duduk diam saya. Tapi tak apa. Seronok. Kalau tak ada audit, means saya tak ada kerja duduk melangut depan PC. Nak bukak FB, kena blocked pulak. Nak blogging pon, sama jugak. Tak dibenarkan. Paling tidak pon saya karang entri lepas tu balik rumah terus publish. Huhuhu. (Saya selalu buat yang ni time tak ada kerja).

Tapi sebenarnya macam susah jugak since tempat saya was betul-betul depan bos. Huhuhu. Segala apa aktiviti saya adalah bukan rahsia bagi dia. So, time dia tak ada lah saya melangut. Tak pon, saya kecikkan window notepad dan saya maximizekan window apa-apa file yang banyak perkataan. Nanti saya karang entri pon nampak macam saya tengah buat kerja. Hahaha. Kantoi. Eh. Tapi jarang sangat lah dapat buat. Sebab susah. Time idea datang, biasanya time bos ada kat belakang and time saya busy. Time saya melangut pulak, payah sangat idea nak datang.

Start from Tuesday, office dikunjungi customers untuk audit. Fuh. Macam-macam orang ada. Tapi, so far semua ok. Takde la yang macam-macam hal sangat. It's good to know macam-macam jenis orang ni. It teach us what the real life is... Isn't it?

Ok lah. Penat dah merepek. Esok rehat kejap. Monday audit Perodua pulak. Haih. Wednesday, Proton. This is what we call a job. Hihihi..

Semoga Allah luaskan punca rezeki saya, berkati rezeki yang saya dapat, serta terima segala perbuatan saya sebagai ibadah padaNYA. Amin.

No comments:

My Love

Daisypath Anniversary tickers


Daisypath Anniversary Years Ticker
Copyright to NORAINIMNOOR
Designed by UMIESUEstudio 2015