Monday, November 15, 2010

Mid November comes

Assalamualaikum.
Mid November alrealy?!!? Huh! How time flies. Phewww. Lap peluh jap. Cepatnya masa berdetik. Semakin jauh menganjak meninggalkan kita. 

Entry untuk bulan ni kurang. Sebab idea kurang. Masa kurang. Broadband asyik kene blocked. HAHAHA. Jadinya sekarang rasa nak berkongsi perasaan la sikit dengan semua orang. First of all pasal kerja saya. So far, dah 6 minggu saya bersama kerjaya saya sekarang. Apa yang boleh saya katakan adalah, saya gembira dengan apa yang saya buat. Terima kasih ya ALLAH.

Bulan depan, housemate saya bakal jadi tunangan orang. Happy for her. ^__^ Jumaat ni, ex-rumet saya masa kat UIA pon akan jadi tunangan orang. Congrats Dayah! Oh. Lupa. Jumaat ni jugak, one of my besties akan melangsungkan hari bahagia beliau. Congrats Acik! 

Gembira sungguh dengan perkhabaran gembira yang rakan-rakan sampaikan. Saya pulak yang jadi excited terlebih sekarang ni. Tengok kedai pengantin, saya yang jadi tak tentu arah. Tengok majalah yang ada gambar-gambar pengantin, saya rasa nak berangan. HAHA. Teruk kan saya? Heeee.

Oh. Esok saya balik kampung. Sambut Aidiladha dengan keluarga. Seronoknya. Jumpa adik-adik. Jumpa family. Yeay!!! Emmm. Barang belum packing sebenarnya. ^__^
Mungkin saya akan sibuk sepanjang di kampung nanti. Banyaaaaakkkkk benda yang saya rancang nak buat. So, InsyaALLAH saya akan titipkan auto-publish entry untuk menghabiskan sisa-sisa November yang ada ni. :) 

Selamat malam semua. :)
Entry boring telah berjaya dihasilkan malam ni. Huhuhu.
Saya tak sabar menantikan sesuatuuuuu...... Jeng..Jeng..Jeng.. Ngeeee~~~~

No comments:

My Love

Daisypath Anniversary tickers


Daisypath Anniversary Years Ticker
Copyright to NORAINIMNOOR
Designed by UMIESUEstudio 2015