Friday, September 24, 2010

Esok hari istimewa. YEAY!!!



Assalamualaikum..
Hmmm.. Saya nebes. Esok akad nikah. Saya rasa macam tak percaya. Waaaaa. Takot. And... Hehehe. Anda kene tipu sikit. Saya bukan akad nikah esok. Kerja pon belum mula. How come esok dah nak akad nikah. Ye tak? Maaf Zahir Batin. Selamat Hari Raya. Ngeee ~~~~

Yes. Esok saya akan ke UIA Gombak. Rinduuuuuuuuu. Tujuan utama adalah untuk mengambil robe. Atau dalam kata lainnya ialah academic attire. Tidak sabar OK. Rasa macam nebes semacam saja. Emmm. Belum nak naik stage lagi. Agaknya kalau nak naik stage, mesti macam malam tak leh nak tido bagai dah. Haih. Silap. Rasa macam mungkin tade lah seteruk itu kot. Kalau betul-betul nak akad nikah tu mungkinlah saya tak tidur malam. Tapi mesti mak paksa suruh tidur jugak sebab takot pengantin tak berseri nanti. HAHAHAHA. Sangatlah nonsense di pagi hari Jumaat neh.

Rasa macam ada satu perasaan yang aneh sedikit. Emmm. Mungkin akan terus berlanjutan sehingga minggu pertama bulan Oktober. Why? Hmmm. Sebab saya excited nak konvo. And takot nak menempuhi working life yang baru. Takot apa yang dilalui dulu which is sangatlah nightmare, akan berulang lagi. Nau'zubillah.

Ok. Lupakan sekejap segala keraguan dan kegusaran tu sume. Sekarang kita fokus untuk hari konvokesyen ye kawan-kawan. Can't wait for tomorrow. Hiyarkkkk.... :)

No comments:

My Love

Daisypath Anniversary tickers


Daisypath Anniversary Years Ticker
Copyright to NORAINIMNOOR
Designed by UMIESUEstudio 2015