Wednesday, April 14, 2010

hari ini di luar UIA

(Bukan specs aku.Tapi macam specs aku.hehehe...)

Yeahh..Hari ini diluar UIA..Pagi pagi sudah ada disaster melanda.Cermin mata pecah ok.Nasib baik frame tak hancur.Kalau tak,dah berapa banyak duit aku melayang tah.Dan tau je la kalau aku yg bermata empat ni.Kurang 1 je dah jadi buta la.oh.Sungguh macam orang buta teraba-raba.Dugaan betul.

Pagi-pagi itu jugak terpaksa mengorak langkah ke tempat yang ada kedai optical.Heh.Jam 10 pagi,kedai optical dalam Armcorp Mall tak bukak lagi.Haih.Memang la kan.Dah la nak berjalan dengan specs retak tu dah tak kuasa dah.Semua orang pandang macam aku tade mata.Sementara tunggu tu,breakfast jap.Hari ini breakfast dengan roti canai sardin ok.Habis diet.Habis diet. -_-"

Dah siap makan baru kedai optical bukak.Heh.Macam pelik kan panggil kedai optical.Tapi tak pe lah.Aku lupa nama kedai tadi. Nasib baik stok lense power aku ni ada. Tapi kena tunggu 20 minit.Nak menunggu 20 minit tu...adoi la..Punya la penat.Bukan apa,nak meronda pon tak seronok sebab macam buta.Tau kat sana ada sale barang-barang kulit. Tapi apa boleh buat. Dah tak nampak.Hmmm.Tak suka keadaan itu.

Penat ok nak tunggu 20 minit berlalu.Jalan-jalan sekitar Armcorp pon rasa macam takda feel langsung.Oh.Macam tak best.Biasanya,mana cukup 20 minit tu nak pusing mall.Ini tidak.dalam 2o minit tu,banyak percubaan nak duduk saja tepi kaki lima.Tak kuasa nak jalan dengan pandangan yang blur je.

***selepas 20 minit***

Dah dapat balik mata lagi dua.Alhamdulillah.Tapi RM60 melayang.Oh my.Balik,mata mengantok.Kemas apa yang patut,lepas tu tido sampai petang.Lunch pon tah ke mana.Nampaknya malam ni tak dinner la ni.Tade orang nak dinner same-same.Plus kena jaga makan.Berat naik balik.Oh no.Tak suke ok.

Masa sedang tido,dapat SMS rakan memberitahu claim part-time dah masuk.Masa tu,HOYEAYYYY....Terus tak ngantok.Bangun cari makanan.Nasib baik ada nasi lemak kerang.Tapi tak tau boleh makan ke tak.Aku telan je.Lapo punya pasal.

Oh.Lagi satu.Semalam, kan dah cakap ada photoshoot. (n_n) i like. Alhamdulillah. Tiada hujan petang semalam dan membolehkan kami bershoot-shoot sepuas hati.Oh.Penat rupenye posing. Rasa macam senang.Tapi sebenarnya susah.Susah sangat. Plus aku ni memang kaku. Habes hancur gambar. HAHAHA.And lagi 1.Photographer adalah LELAKI.Segan mungkin.Itu yang payah nak kasi pose.HEHEHE.

Apa pun,thanks alot to
edy zaidi sebab mengorbankan masa untuk buat report FYP beliau untuk melayan aku and kawan-kawan yang gedik sangat nak bergambar. Kesian beliau, berpeluh-peluh.Tapi sangat sporting.Thanks again bro.Best semalam. =) Nanti aku datang UIA aku roger eh.Tak sabar nak tengok gambar-gambar tu. Sorry la kalo kitorang semalam banyak songeh ke apa. And sorry jugak kalo kitorang aku tak reti bagi pose menarik. Segan. HAHAHA.

6 comments:

Cik Nurul Pinky said...

ko dah ada kat kl balik yer...tak msj pun bagitahu hhuhuhuhuhu..

Unknown said...

haha...peluh bukan apa, sbb rushing dari lab ke bilik terus ke tangga besar...penat2...

N.M. Noor said...

CIK NURUL ~ byk keje nk kene setel.sori.nk msg btau kenapa ye?

N.M. Noor said...

edy ~ apepun...thank u so much bro..:)

mia sarah hemiza said...

bestnye de photoshooooooooooooot!!!

N.M. Noor said...

MIZAH ~ heeee..tu la..eh..ko pon ade buat ngan nono kan?

My Love

Daisypath Anniversary tickers


Daisypath Anniversary Years Ticker
Copyright to NORAINIMNOOR
Designed by UMIESUEstudio 2015