Sunday, January 3, 2010

kubahagia

Di atas bumi ini ku berpijak
Pada jiwa yang tenang di hariku
Tak pernah ada duka yang terlintas
Ku bahagia

lalalala....sungguh seronok pulak hari ini..rasa nak menyanyi-nyanyi riang walaupun dah tahu dah ade stalker sedang mengintai-ngintai kehidupan blog aku sekarang...stalker tu ingat aku tak leh nak jejak la siapa dia...aku tau laa..sekarang ni segala benda main aci hujung jari saja....pejam mata pon boleh jumpa laa....

Ingin kulukis semua hidup ini
Dengan cinta dan cita yang terindah
Masa muda yang tak pernah kan mendung
Ku bahagia

terasa macam sungguh seronok..dah mahu memasuki minggu kelima pengajian di tahun akhir ini...whoaaaa...sungguh seronok bagai tak terucap dek kata-kata....rasa macam tak sabar nak habiskan semester ni dengan result yang sungguh memberangsangkan..agar dapat menyumbangkan tenaga dan fikiran pada bangsa dan negara..dan yang paling penting..aku mahu kawennnn...mahu jaga suami..mahu didik anak-anak...:)
Dalam hidup ini
Harungi semua cerita indah ku
Saat-saat remaja yang terindah
Tak bisa terulang

hari ini pon bahagia jugak..semalam pon sama...kelmarin pon sama...minggu lepas pon bahagia..bulan lepas juga..tahun lepas juga bahagia..harap akan terus bahagia sampai akhir hayat..tak payah nak jaga seorang noraini ni..beliau sangat mudah untuk dijaga...dulu-dulu selalu la buat perangai tak elok macam rasa menyampah nak layan...tapi sekarang...tidak lagi..hehe..sudah matang...dan bertambah bahagia bila diri ini dah lebih disayangi..walaupun dugaan datang bertimpa-tinpa...betul laa...ALLAH takkan uji hambaNYA kalau DIA rasa kita tak mampu nak hadapi....kan?kan?
Kuingin nikmati
Segala jalan yang ada di hadapku
Kan kutanamkan cintaku kasihku
Agar ku bahagia

semoga aku dan dia terus bahagia...semoga ALLAH merahmati dan memberkati kami...dan juga kamu semua...aminnnn....:)

3 comments:

fabulous.farah said...

huhuhu..selamat hari bahagia=p

NurulAzriKhalisah said...

Amin....
selamat berbahagia bakal puan noraini. hehehe...

AINI NORAINI said...

fabulous farah..hehe...macehhh...:)

angah sayang....time kasih..doakn tau...:)

My Love

Daisypath Anniversary tickers


Daisypath Anniversary Years Ticker
Copyright to NORAINIMNOOR
Designed by UMIESUEstudio 2015