Saturday, January 16, 2010

another birthday

16 January 2010...

hari ni adalah hari ulangtahun kelahiran seorang rakan yang terpaling aku sayang..sama seperti rakan lain yang seangkatan dengan beliau...G9P3 '99...(kang tak sebut..yang lain kecik ati pulak..heheh...i sayang sume rakan i yang seangkatan mereka neh..i heart them so much...)
terpaling aku sedih kalau dia sakit...terpaling aku rasa macam kakak yang terpaling baik dalam dunia...nasib baik ada dia..
kalau tidak..tak merasa dah aku kasih sayang seorang kakak..heheh..maceh ye kamu..maceh untuk segalanya...thanks for everything sayanggg....:)


to my dear ANGAH a.k.a NURUL AZRI KHALISAH BINTI AZNAN,
  • happy birthday dear...
  • semoga u cepat kawen...:)
  • i sayang u secara banyak...percayalah...
  • terima kasih untuk segala-galanya...
  • i rasa u tunang dulu laa...hahaha
  • may all our dreams come true...eh..silap..your dream laa..sebab your birthday kan..:)
  • ape lagi ekk...ummmm...
  • sorry tau...tak dapat celebrate ngan u..i ada keje dekat langkawi..


harap kamu happy di hari lahir kamu..walaupon saya tade kat sisi..haha..cik abang kan ada...:)
haipp...dengar cite nak tunang tahun ni jugak..sampai hati tak cite eh....majuk ah...hahaha


**sorry sayang..i buat ni before i g langkawi...i buat auto publish..masa u baca ni..i mungkin kat sana lagi..nanti i cari present untuk u tau..:)

4 comments:

NurulAzriKhalisah said...

thank you my very lovely sister...
walaupun i ade 2 org dah adik perempuan tp utk ade seorang lg adik mcm kamu i sgtx100 rela...
lame sgt dh kite xjumpa nih...
xkire after this i nk culik u utk 2 hari tau...
ops...i terkejut nih, i tuan badan tp i pun xtau i nk tunang???ngehehehe...
xde pun yang...
i xde plan ape2 pun lg...
maybe dr pihak sana tp i dh tanye empunya diri bakal tunang, die pun lum ready kot...
tp if jodoh cepat, i redha je n terima ngn hati terbuka.
tp i rasa tetap ur turn lu kot...
pastu baru ler i...
bg u langkah bendul lu supaya i pun dpt hantaran dr bakal pengantin lelaki u...
hahahahahaha...
rindu kamu yg teramat sgt cayang...

AINI NORAINI said...

huhu..i pulak yg terharu neh...
adeyyy..
nanti jumaat ni insyaALLAH i g sana..
u ada kt umah kan?
flight i sabtu ni...

NurulAzriKhalisah said...

InsyaAllah ade...
ape2 calling2 n msg2 la...=)

AINI NORAINI said...

baiklah sayangku..
cant wait to see u..
heeeee....:)

My Love

Daisypath Anniversary tickers


Daisypath Anniversary Years Ticker
Copyright to NORAINIMNOOR
Designed by UMIESUEstudio 2015