Friday, September 18, 2009

kad raya lagi dan lagi..:)

assalamualaikum.....

lately ni macam malas gile nak update pasal menu ape untuk sahur dan berbuka...sebab da memang menunye setiap hari adalah sama aje..so..better takyah...nanti orang bosan....sekarang..sebab syawal dah makin dekat....aku jadi excited dengan sume kad raya yang aku dah dapat..kalau zaman muda-muda dulu..heh,sekarang pun muda lagi la...ok..kite tukar...kalau zaman kanak-kanak dulu..selalu kumpul kad raya yang rakan dekat sekolah bagi selit dalam buke teks letak dalam meja bagai....di zaman yang penuh canggih dengan serba serbi ni...aku macam dah pasang azam baru nak kumpul kad raya yang virtual pulak..ok what...dah la sume yang dorang buat ni cantek....boleh buat kenangan dan koleksi peribadi...nanti senang..bila dah jadi nanny...boleh tunjuk dengan grandchildren..ini kad raya zaman nenek dulu....haha...heh,berangan....

yang terbaru ni...aku dapat dari kawan-kawan yang aku kenal from blog..dan juga dekat mukabuku....jom kita tengok...

yang ini...teman sekelasku masa dekat sekolah dulu yang bagi..dia letak dekat mukabuku..dan tag aku...kiranya..kad ini adalah untuk aku jugaklah kan??
heeee...thanks amy...miss u...


ini pulak...dari lecturer kesayanganku..segala masalah peribadi dan juga tidak...aku share dengan beliau...sangatlah sporting macam seorang kakak..nak cite dengan beliau pasal boyfy pon beliau on je..tapi beliau lagi suka if tak bahasakan boyfy bila bercerita...beliau sarankan guna 'bakal suami'...sebab..beliau cakap...kata-kata kan 1 doa...so...if kita keep mentioning 'bakal suami'....sape tahukan...kuasa ALLAH...jadi suami betol... ^_^
THANKS MDM DILLA
Miss u so much...
tahun ni..beliau dan hubby beraya di Newcastle...
sebab beliau tengah sambung pHd dekat sana...

ini pulak....dari cik farah...ex-rumet masa first year dulu.....tak sangka pulak dia boleh jumpa belog aku yang tak seberapa ni..sebab..aku dah setting blog ni takleh cari dekat google ke ape...tapi..hebat lah beliau..jumpa jugak....i maluuuu.......THANKS farah....creative kad anda...tahun depan mahu lagi ye....heeeee....


dan yang ini....yang sungguh colourful (i loike...).....dari cik anna....aku salu singgah blog dia..tapi as a silent reader aje....tapi cane tah beliau boleh jumpa bolg aku....dia terjah shout boxku..heee...thanks anna..finally,berinteraksi jugak kite ye...heeeeee.....cantik kad kamu...comel macam tuan dia....

No comments:

My Love

Daisypath Anniversary tickers


Daisypath Anniversary Years Ticker
Copyright to NORAINIMNOOR
Designed by UMIESUEstudio 2015