Saturday, September 5, 2009

aku dan ramadhan 15

Ramadhan 15

assalamualaikum...
hehehe...
selamat berpuasa sume..

sedar tak...kita dah masuk hari ke-15...

cepatnya Ramadhan ni meninggalkan kita...


hari ni..aku sahur dengan beger..

memang heaven gile kot...
dah la malam tadi melantak nasi lemak kukus and aym goreng berempah..
adeyyy...
pastu pulak..
g beli apple pie..
ape jenis perot tah yang aku ade neh..


lepas tu...
yang paling best..
hari ni..
berbuka.. simple..
but sangat kenyang sampai mengantok..

tahu aku makan ape??

kurma 4 bijik..

air masak n tea herbalife..

lepas tu cubit lemang ckit..(nasib baik tak sedap..huhu..kalo tak..hancuss...) pastu rasa roti sardin yang aku beli tadi sikit....
ye..betol..
memang sikit..
pastu rasa sikit cucur yang rumet buat..sedap..

aku amek 4,5 ketul..
hee...
sorry coach..terlebey daaa...:)

aku sebenarnya tengah dalam perjalanan nak kembali ke bentuk asal..

(fuhh...ape tah neh..kembali ke bentuk asal macamana tah...haha..)


thanks coach..sebab datang sini tadi..
thanks sangat-sangat...:)

esok bermula hidup daku bersama encik H....

coach..doakan semoga sume berhasil ye..
heeee...
okek..selamat berpuasa...:)

4 comments:

puan.farah. said...

haha..hensem ke en H tu?

AINI NORAINI said...

hmmm..i nk kata die hensem..
sebab i percaya..
dia mampu buat i rasa i cantek..
heh...
coach...bleh tahan tak ayat?
hahahaa.....

NurulAzriKhalisah said...

fuh ayat power giler...
yang, i pun jeles tau...
mcm nk kenalan jugak ke en H kamu...

AINI NORAINI said...

boleh2...
cakap je bile..
tp kalu nk lagi yakin..tgk hasil sy dulu...

My Love

Daisypath Anniversary tickers


Daisypath Anniversary Years Ticker
Copyright to NORAINIMNOOR
Designed by UMIESUEstudio 2015