Friday, July 10, 2009

~saya suda di rumah~

~eheeee..da selamat sampai pagi tadi..
balik aje terus solat dan membuta sampai tak hingat dunia...
umi ajak pegi kebun atok..tapi aku macam mamai mamai je tadi..
bangun bangun umi da tade..
heee....sowii...

tadi sampai lambat sebab ade bas rosak..so pakcik driver bas aku tu turun tolong..
malam tadi tido pon tak berapa selesa sebab seat macam keras..aishhh...
pastu tu yang balik terus membuta tak hingat dunia...
and bile da bangun...mencari cari kucingku yang gemok itu..
macam tak de...ke manekah beliau?? nanti nak kene cari lagi neh..
banyak sungguh benda yang saya discover kat umah neh..
  • pokok pokok macam da banyak kene buang..pokok mangga seblah umah da kontot..pokok gajus blakang umah pon menerima nasib yang same..
  • aku rasa kucing aku selsema...eh..tak.tak..mungkin die ade asthma..eh...ye ke? tapi die breathing macam ade bunyi tau..macam orang asthma..tapi salu bersin bersin..hmm..selsema kot kan? jangan selsema b*b* suda laa...buat masa ni..kene jauhkan diri dari dia..huhu..
  • baju aku macam makin banyak..apekah???
  • buah-buahan banyak di dapo..heeee...finally..dapat jugak aku makan doyan dan manggis..heee....
ok..itu aje buat mase neh...
nk pegi masak..
eh..pardon? noraini masak? boleh ke?
hmm...hey..tgk orang la..ingat i tatau masak ke...i terror tau..erkk..terror ke? haha..

No comments:

My Love

Daisypath Anniversary tickers


Daisypath Anniversary Years Ticker
Copyright to NORAINIMNOOR
Designed by UMIESUEstudio 2015