Saturday, June 20, 2009

~eewww...geli...~

~dah tua tua tak sedar diri

~kubor da menjemput,umh da menghalau...masih xsedar diri

~bawak2 la betobat sementara pintu taubat masih terbuka...ALLAH Maha Pengampun

~ingat2 la anak bini kat umah tu....

~jangan duk kacau anak dara org...

~ayah saya lagi hensem dan kacak lah....

~ewwww....geli lah kesimpulannye...

~hmm....mungkin beginilah life bile da melangkah ke alam pekerjaan...macam2 ragam manusia kte boleh jmpe....
soal

4 comments:

ainmusa said...

hoho.ni mesti kes org kaco aini tu kan.mahap le baru nak drop coment.baru ade mase.benci jek aklo org tua yg dah ade isteri umo anak macam sebaye buat2 macam org muda.aih..



menten kiut!!

AINI NORAINI said...

ain dearie ~ tu ah pasal ain...tah pape je...takot da nk g keje...fobia...eeee.....

cikmune said...

hehe..kadang2 ada yg gurau2 je. tapi dari gurau2 tu kalo dilayan, makin mengenyam =x kekee..
abaikan je ;)

AINI NORAINI said...

cik mune ~ ini bukan kes gurau2 lagi dh...ni mmg menyeramkn...akak2 kt ofis tu awal2 lg da psn..beringat ngan org tua tu...miang terlampau..da penah ade kes..itu yg kte takot...can u imagine...org tua tua da umo org pencen...

My Love

Daisypath Anniversary tickers


Daisypath Anniversary Years Ticker
Copyright to NORAINIMNOOR
Designed by UMIESUEstudio 2015