Sunday, May 10, 2009

~sungguh terharu...

yee...hari ini..saya rasa sangat terharu...tahu kenapa??? yaa...mesti la tak tahu kan??hee..noraini main teka teki plak ye....
ok ok..serius ye...begini..hari ni...saya hang out dengan kawan2..sangat la seronok...tahu kenapa?? yee...mesti jugak la tak tahu..:)
mereka sangat la best...sumenye dari shah alam...sanggup datang UIA untuk jemput aku....sungguh terharu bukan??? eh..ni baru sikit..banyak lagi benda yang dorang buat saya rasa sangat la terharu...ermmmm..bleh ke saya buat dlm point form je?? saya perlu cepat nih...heee...
  1. yee....the 1st is..mesti la terharu sebab encik meor sanggup datang amek saya kat UIA..bersama kawan2 lain...thanks to encik meor..:) aku tau ko bukan baca blog aku...tp aku nk jugak ckp..heee..
  2. then....sampai OU..mereka pilih2 tempat makan..mereka suruh saya pilih nak makan apa...uiii...apakah itu??saya mesti la malu dan saya takkan cakap saya nak makan ape..heeee...saya ni pemalu sbnrnye..ceehhhh...poyo je noraini..pastu...saya konon konon cakap "pizza pun ok jugak..bleh rase big shot baru tuh..." hehe...panda tak saya buat ayat..:)
  3. so..pegi la pizza hut...order pizza big shot yang set utk 4 pax tuh...adlie mintak add on spageti...n umm...eh...ape tah name die bnda lg 1 yang adlie mntak tu..n cik wani amek salad..meor plak...die nk try lasagna katenye...saya???ye..saya seperti biasa la..kalo di pizza hut..saya memang suka pizza + mushroom soup + bread stick...jadi..bwak la saya makan pizza ye..saya tak makan byk..pizza pon biasa nya 1 slice je saya makan..heeee....saya share aje spageti ngan adlie...pastu curik lasagna meor cket..heee...yang ni..mereka bertiga yang nak bayar..tak kasi saya bayar dengan alasan..saya ini besday girl..huuu..semalam ye la besday girl..hari ni pon ye jugak ke??? =)
  4. then..main bowling plak...saya tak penah main bowling tahu??? sangat la rasa macam tanak main..tapi..nanti tade aktiviti plak kn?? jadi..pegi aje laa...n..tau tak saya skor bape..??huh..semestinye la cket..hehe..41 je weh...buat malu
  5. pastu plak..dorang main pool...saya n cik wani kompem la tak join..hehe..tgk2 n amek2 gmba je..huhu...
  6. and masa nk balik...singgah kat baskin robin....bday girl dapat kek eskem....psssttt..saya da lama teringin nak dapat kek itu..haaaa...akhirnya saya betol2 dapat...thanks meor...merialisasikan impian ku..=)
  7. umm....da abes da....itu aje...tp...sume tu membuat kn saya rasa..9 may bukan semalam...tp hari ini..time kasih lagi ye kawan2....tatau da nk ucap mcamane..sangat terhutang budi....korang mmg sesuatu insan yang paling best dalam idup saya...
err....ok ok..noraini tak boleh sambung lagi..dia kena balik tdo...esok keje....huu...daaaa....mlm ni pon ada lagi benda best terjadi...tapi..kte simpan dulu...hehe...perap bagi ade rasa yang secukupnya..heheeeee.....

2 comments:

Anonymous said...

I LOVE U SYGGGG

N.M. Noor said...

sape tuh..kt sini tak dibenarkn jiwang2 ye..slh tempat....

My Love

Daisypath Anniversary tickers


Daisypath Anniversary Years Ticker
Copyright to NORAINIMNOOR
Designed by UMIESUEstudio 2015