Monday, April 6, 2009

~course assestment mark..~

haha..aku mnyambung cite lg..td aku g ofis dr.agus..mcm bajet2 kua la CAM...
nk tgk la jgk b4 exm..at least bley la bajet2 utk final nnt...kn...
so..pegi2 tu..tbe2 bnda tu die da tmpal kt dpn opis die..
tp yang peliknye...
mcm mane die kre markah tu..cam pelik gle....
ok..bygkn ek..
marks tu over 15%...tp ade gak student yang dpt lebey dr 15%..
cane tuh..haa...sape nk jwb...
aku ngan cik wani da try la kre2 balik..kot2 la yg kitorg tu die slh kre..
but then ktorg still tak jmpe ktne slh n cane jln kre yang die buat..
hmmm..msti la risau kn..kalo ade kwn2 lain prasan n die betol kn...
tp marks tu lg naik,xpe..kalo lg cket...mati la sy....adoiiiii....
da tu aku pon mls la nk pikir byk2...salin je mrkah sndiri..
then g mkn ngan cik wani...after mkn tu try kre balik..aishhh...
ape yang problem ni..mcmane formula yang die buat smpai ktorg kire pon tak dapat ni...nk kne jmpe die lg ni..tp td g,die tade gak..
mdm souad plak ade meeting..takkan aku nk duk kt engin ni smpai ptg kot..
agk2 la kn...
nk jugak balik bilik..
kot2 la ade mood nk bace buku..cecece..
bajet rajin la tuh noraini..heeeee..
cik ida n cik wani da selamat tbe di library....aku??
errr...noraini mmg taleh study kt library siang2 hari..
nnt cepat bosan....haha..ahhh..suda la...itu alsan semata..
kalo da mls tu,ngaku je la....
erk...tekena plak kt batang idungku ini..haha..
hmmm....ok2..promise..mlm ni sy g library ye.....:)
tp petang ni kami ade bnda best nk buat..heee...
iaitu g men layang2 kat tasik selayang..
ehehe..mcm pantun dua kerat la plak kn...:)
aku tamo main..tp cm nk g amek3 gmba..
hehe..itukn hobi ku dimse lapang..
MySpace
(noraini bajet die lapang sgt la tuh..pdhal byk lg benda yang die tak study..jgn caye..die tpu tuh...)
eh..eh..sudah..diam kamu..jgn kaco ye..
sy nk story mory nih..hmm...
k..plan asal nye nk g smlm..tp disbbkn exm abes lmbat n ujn..
kami pon pospond la ke arini..arap2 ptg ni tak ujn..t kalo jd g..
kte tgk gmba2nye beramai2 ye.....
.
.
.
.
noraini da abes idea da....huuu.....sejuk sgt kot smpai sume idea aku sudah ter'evaporate'...tape..nnt kte cite2 lg ye...
MySpace

No comments:

My Love

Daisypath Anniversary tickers


Daisypath Anniversary Years Ticker
Copyright to NORAINIMNOOR
Designed by UMIESUEstudio 2015