Saturday, March 21, 2009

Sabtu yang tak bestt..:(

Dear Lucky Diary...
Hmmm...xbesh nyee...
Arini..umi kejut awal..mmg payah la aku nk bangun,tmbah2 plak tdo di bilik sndiri di rumahku berwarna biru..heeee...pastu umi ceramah pnjg cket,trus aku bgn..:)
Malas lg nk mandi...aku trus g dapo..goreng naget utk adikku yang degil itu...
da setel tu,aku mandi n besiap2...nk g JERTEH..
pagi ni adikku yang nakal itu naik bas..balik KL..esok die balik lak ke Poli die...hmm...bas die jam 930pg..da setel anta die,aku,umi ngan adik bongsu g kdai jap..g wat scalling gg aku..*esok ade appointment ngan dr.Rafeah..so,better scalling awal2..nnt die marah..woooo..* sampai2 je..dentist la xsmpai lg..aku amek nombor dulu..aku dpt no 6...pastu smentara tgu dentist tbe..umi blanje mkn roti canai kat kedai yg berhampiran klinik gg tuh... *sedap..sedap..mintak ngan air neslo ais..hehe...* da setel makan,naik balik kat klinik gg...da tu,ble setel sume..ktorg g kedai lak..adik nk blik brg..n aku nk survey spek baru..hehehe...
da setel sume,ktorg pon balik..xbalik umh trus tau..snggah umah nenek dulu..hehe..pastu area kul12 lebey, g umh kazen aku yg baru dpt new baby girl..comey baby nye..idung mancung..ade a pair of dimples lg..sangat2 kiut..tp kecik je..baby itu diberi name NUR SYAZA ATILIA BINTI ZAHADZLIM....cantik name tu kn? akak baby ni name NUR SYAZWANI ATIRAH BINTI ZAHADZLIM....hehe..da tu kitorg trpksa balik umh xcepat2 coz langit mc nk ujan..umi risau sbb kete die wiper rosak..hehe..
ble smpai umh....ktorg rehat2 jap..makan2...then aku tdo..:)
ble asar,adik kejut...aku siap2 nk anta adik la plak...
then g anta adik...mule2 tak rase lg..ble da msuk balik dlm kete,mule la rase kesunyian yg melanda...adoyaii...
  • sape aku nk mntak tolong amekkan air kat dapo...*biase ragging adik2...huhu...*
  • sape nk tolong amekkan nasi bekpes aku pg esok kat kedai ayah.... *biase suh adik yang bongsu tuh..huuu..xbekpes la pg esok ni gaya nye...*
  • sape aku nk kacau b4 tdo mlm ni... *biase duk kacau adik..saje je..ble da agk2 die nk lelap,aku saje2 pnggil die..konon2 nk ajak borak..smpai last2 die marah..heeeee..*
  • sape nk teman aku tgk kartun pagi esok... *biase tgk kartun ngan adik...die tgk part pagi2..yang awal pagi..aku start mse kul10..hehe..layan cite2 kat animax..heeee*

waaa......sadis...time ni la rase dorang sgt best..time sume ade,aku duk mrh2...hehe..adat la tu kn...tp aku bkn salu mrh dorang...ngan yang bongsu tu,kalo aku mrh..paling lame pon 10 minit...hehehe..ngan yang laki tu..aku salu usik die..sbb die paling close ngan aku...aku salu la usik2 die..ckp tanak kawan ngan die la..itu la..ini laa..hehehe...

hmm..tak larat da la nk cte psl dorang...sedey2...huuuu..

k..nyte2...(".)

No comments:

My Love

Daisypath Anniversary tickers


Daisypath Anniversary Years Ticker
Copyright to NORAINIMNOOR
Designed by UMIESUEstudio 2015