Thursday, March 12, 2009

My Family...My Strength..Love You...


Bonda kesayanganku....Umi...
ini bondaku..da tentu la yg pkai bju kuning tu..
takkan yg kecik tu kot..kn...?
hehe..her name is Samshiyah binti Budin..
was born on 26th Aug 1956...
aku sayang sangat kat die walopon salu kene marah,kene bebel,kene cubit n kne pukul mse kecik2 dulu.. (noraini terima kenyataan bahawa beliau tesangt degil dizaman kanak2 dulu...huhu..selayaknye beliau dicubit dan dipukul..=])
Maybe kalo tak kerna cubitan,pukulan,bebelan dari umi tersayang,noraini tak kan jd mcm sekarang...time kaceh umi sayang..semoga sentiasa sihat dan di beri kekuatan dalm meneruskan hidup ini..Long syang umi n Long salu doa moga Allah sayang Umi mcam Umi sayang Long..huuuu..sebak pulak daku....

Ayahanda kesayangan..ayah..
Ini plak my handsome daddy...da tentu la yg
hujung tu..
yang mane lg..kn...?
hehe..his name is Mohamed Noor bin Jusoh..
was born on 22th Aug 1950...
aku sayang sangat kat die walopon bile da besa ni aku dah jarang gle borak2 ngan die..kecik2 dulu aku la yang paling close ngan die..anak ayah la katekan..dulu,ckit2 ayah..ckit2 ayah..ingat lg mse kecik dlu,mase aku sakit gigi..tak mo letak ubt..sbb nk tgu ayah balik keje..nk ayah jugak yg letakkan..huhu...sebaknye bile tekenagkan waktu2 itu...bukan daku tak mo borak dgn beliau sekarang..tp maybe sbb aku da besar..da jd ank dara..so,die pon mcm tatau nk borak ape ngan aku..tp kdg2 time ade isu menarik,best gak kitorg borak..dari dulu smpai skrg..my handsome dad ni still belikan aku ape2 yang aku nakl..kecik2 dulu salu jji ngan die nk blaja rajin2..bile dpt no.1, die salu blikan adiah..salu dapat pensel warna yang besar tu..sonok betol..aku pun salu kene marah n kne pukul mse kecik2 dulu..
(noraini terima kenyataan bahawa beliau tesangt degil dizaman kanak2 dulu...huhu..selayaknye beliau dicubit dan dipukul..salu kene ngan belt,hanger,lidi,rotan,getah paip,hmm..ape lg ye...pelepah pisang pun penah tau...hehe..bile ingat balik,lucu gak....aku ni degil upenye wktu kecik dulu...=])
ayahanda daku ini mmg seorang yang strict..beliau seorang POLIS..harap maklum..huhu..sume kwn2 takot ngn beliau dulu..so,best sbb tade oprg kaco aku wktu sek.rendah dulu..Maybe kalo tak kerna
belt,hanger,lidi,rotan,getah paip dari ayhanda tersayang,noraini tak kan jd mcm sekarang...time kaceh ayah..semoga sentiasa sihat dan di beri kekuatan dalm meneruskan hidup ini..Long syang ayah n Long salu doa moga Allah sayang Ayah mcam Ayah sayang Long..huuuu..sebak pulak daku....
hmmm..satu cite best aku ngan ayah wktu aku kecik dulu...beliau ske blikan aku buku2..especially DEWAN PELAJAR..kecik2 seawal 3thn da kne blaja bace..huuu..sbb tu la skang da jd mls nk blaja kot..haha..umo 4thn baru aku dpt adik..dulu aku salu mintak ayah dukung..haha..manjakn daku ini..hehe...he's my hero...walopon garang,die tetap best....sayang ayah..

No comments:

My Love

Daisypath Anniversary tickers


Daisypath Anniversary Years Ticker
Copyright to NORAINIMNOOR
Designed by UMIESUEstudio 2015