Tuesday, March 24, 2009

~I'm Back....waaa....buhsan..~

Dear Lucky Diary..
Alhamdulillah.....
kul530 ptg td smpai la kat 'kayu hijau' a.k.a GREENWOOD..hehe
arini naik bas yang xpenah aku naik b4 ni..bas transnasional...
best..cepat smpai..tp pg td penat gak la menunggu cz org kat kaunter tket tu pesan by 10a.m. kene ade kat tmpat bas tu dah..so,umi punye la kalut tkot xsempat..ye la..kite tak tau bas ni cane gaye nye..kn...so,area kul 945 tu mmg da terpacak kat tmpat tgu bas tu...tgu punye tgu..tak muncul2..yang ade datang cume la bas nk g kuantan..aku da cuak da..cian umi..die ade byk hal nk setel arini sbnrnye..
kat umh pg td..umi da kejut kul630..tp cane leh aku tdo balik..715 baru tersedar..mule la kalut g mandi2..nk goreng naget lg nk wat bekal..huuu...cuak..cuak...
da setel sume,umi pun da siap2 nk g anta aku..ayah...cam bese la..jage kedai...b4 naik kete,aku msuk kedai jap..salam ayah.. *mintak restu ayahanda..* tetibe die hulur sesuatu..hehe...ingatkan same ngan yang adik dpt aritu..upenye lebey lagi..hehe..ayah bagi RM100..hehe..sukenyee.....
tp umi kate die xmo kasi da duit sbb ayah da kasi byk..alaaaaa....:(
mse on the way nk g kat bas,singgah jap umh nenek..nenek lak bagi RM11..hehe..ngan blanje aku kuih karipap ikan... *karipap feveret aku..aku xske karipap lain kecuali karipap ikan itu..hehe*
mase aku nak salam ngan umi td..tgk die cam kesian lak..mlm ni sunyi la umh..
kalo ade aku,smbil2 die duk wat keje,die borak ngan aku....
ble da naik bas,aku wave la kt umi..waaaa...cedey lak rase..cian die..duk la umh ngan ayah berdua je..hhuuuuu...xpe2..anak2mu pergi menuntut ilmu..untuk membahagiakan umi dan ayah...:) doakan kami ye..:)

No comments:

My Love

Daisypath Anniversary tickers


Daisypath Anniversary Years Ticker
Copyright to NORAINIMNOOR
Designed by UMIESUEstudio 2015