Saturday, November 6, 2010

Complicated

Assalamualaikum..
Alhamdulillah, hari ke-3 di kampung halaman adalah sangat superb. sangat fun. Tapi malam ni dah kena packing balik Rawang. I hate packing. T__T

Berehat dekat rumah tak puas lagi. Esok pagi-pagi dah kena naik bas. Hmmm. Tak hilang rindu dendam dekat rumah lagi, dah kena balik Rawang. Adoyai.

Errmmmm... Susahkan nak puaskan hati semua orang? Apa yang penting? OK. Bukan kerjasama. Tapi apa yang penting ialah kita ada orang-orang yang sentiasa dekat dihati dan menyokong kita dari segenap arah. Biasalah kan. Hati manusia. Mana ada yang puas. Lagipun rambut je sama hitam, hati masing-masing belum tentu sama nawaitu dan tujuannya. Oleh itu, apa-apapun yang saya buat, saya buat lillahi ta'ala. InsyaALLAH. Asalkan kedua ibubapa saya bahagia, atok nenek saya gembira, adek beradek saya suka. Itu sudah memadai. ^__^
Sekian,
Pesanan dari penaja - 
"Dont judge the book by its cover. Or else, you'll be totally stranger to me."
Ah. Tak pasal-pasal mood tarak!
I dont like moody-moody thing. Please lah.

No comments:

My Love

Daisypath Anniversary tickers


Daisypath Anniversary Years Ticker
Copyright to NORAINIMNOOR
Designed by UMIESUEstudio 2015