Sunday, August 29, 2010

**R.I.N.D.U**

Aku rasa rindu.
Rindu pada rakan-rakan sekuliah mungkin..

Rindu pada rakan-rakan sebilik mungkin..

Rindu pada gelak tawa rakan-rakan se'study group' mungkin..

Rindu pada rakan-rakan bergosip mungkin..

Rindu pada ketenangan ketika menjadi seorang pelajar..

Rindu pada suasana kampus yang mendamaikan jiwa..

Aku rindu Universiti Islam Antarabangsa Malaysia.


Macam dalam mimpi saja. Waktu kecil berangan untuk further study sampai ke UIA. Cepat sungguh waktu berjalan sehinggakan sekarang aku dah berjaya menamatkan pengajian Ijazah Sarjana Muda pun di UIA. Banyak yang aku kumpul di UIA.
Hmmmmm. Rindu.

1 month from now will be my convocation day.
Ah. Tak sabar.
Tak sabar nak sarung robe, pakai mortar board...
Finally, I made it.

p.s - rindu pada yang jauh di mata juga. yang sentiasa dekat di hati ini.
p.s.s - hmmmm. apa la update berat aku sekarang. dah lama tak ambik port. malas. berhabis banyak pon, duk macam ni jugak. emmm. mungkin aku patut bersyukur dengan saiz aku yang macam ni. Alhamdulillah. :)

No comments:

My Love

Daisypath Anniversary tickers


Daisypath Anniversary Years Ticker
Copyright to NORAINIMNOOR
Designed by UMIESUEstudio 2015