Thursday, December 31, 2009

zaijian er lin lin jiu (",)

adoyaiii...diam tak diam...pejam celik-pejam celik...dah hari last 2009 rupanya...Alhamdulillah..masih diberi peluang olehNYA untuk terus menghirup oxygen milikNYA kat dunia ni sampai ke hujung 2009..harap-harap masih diizinkanNYA untuk terus menghuni bumi indah milikNYA ini..aminnn...

rasa macam tiba-tiba sangat 2009 dah habis....
padahal macam baru je balik dari cambodia hari tu...(ecehh...cambodia..padahal kemboja sajo..haha)
  • rasa macam baru je masuk january 2009...masa tu ingat lagi..emo semacam saja...haha..masa tu masuk semester baru..semester 2 untuk 3rd year..haha..masa tu jugak decided to avoid certain people yang aku rasa aku patot avoid...
  • rasa macam baru saja buat pratical training dekat LGM..sungguh manis kenangan di sana..
  • rasa macam baru saja dapat a bouquet of flowers masa birthday yang buat aku rasa aku suka bunga..hihihi..thanks kepada pemberi bunga itu...wo hen ai ni...:)
  • rasa macam baru saja memulakan FYP 1...
  • rasa macam baru saja kalut-kalut ketar lutut duk susah hati pasal nak siapkan report FYP 2..huhu...
  • rasa macam....ummm...macam-macam rasa lah kesimpulan dia..tak dapat nak listkan semua..
huhu....sesungguhnya segala pahit dan manis ada dalam 2009 ni...airmata pon banyak jugak jatuh for this whole year...hmmm...especially masa musim final exam semester lepas...adajkhssogjngghslgaslaALIEN.nhiukjhypi.takjhogtaukjhgoulgoapahgyouyoiniatnb,kjhkjsebenar beliau.jkhikugotapinmbljhlkrasanyagdsfhdhfhjfALIENgdshdtyhthryhryinihdhyrfhsrythjrytjbhfgjdsfjer
tepukfhdfhtanganhdfhlafgjdjbilajfdjdadadfjfjgjinsanjfjfgjginsanjfjfglainjgfjgjuberperanjfjgyujybagai kan?tapihfghjfgyjtgytakfjgyjtytpejfhjygtla..jfgjgperangjfjtybiasajfyjtysajatyjtujtykamifhtkuat.jtttakghjglut lajtgjtydek\nfgnfjngkekacfjghauanhfghfALIfjgfENhfhfitu..


certain azam dah pon berjaya di capai..ALHAMDULILLAH..syukur..
berubah dari yang kurang baik..kepada yang baik...Alhamdulillah...
berubah dari yang kurang rajin...kepada yang rajin....Alhamdulillah...
cuma impian nak mencapai berat ideal belum lagi mampu dicapai..hehe...takpe..kite forward ke 2010...

harapan aku..2010 ni membawa sejuta sinar bahagia buat aku ngan wo de ai ren...aminnn...
  1. semoga segala yang dirancang,bakal berjalan dengan lancar..aminnn...
  2. semoga aku berjaya menamatkan pengajianku awal April ini..aminnn...
  3. semoga aku segera dioffer untuk bekerja...tak sabar nak jadi an employee...aminnn...
  4. semoga aku berjaya dapat DL semester ni....ini la peluang terakhir aku...aminnn...
  5. semoga aku dapat berubah from yang sekarang ni..kepada yang lebih baik...yang lebih berguna kepada agama dan bangsa...chheeewwaaaahhh....:)
  6. semoga berat menurun kepada at least 45kg...heeee....8kg's to go...go noraini go...!!
  7. semoga aku berjaya menjadi tunang dan lepas tu terus jadi isteri yang baik....aminnn... :)
***harap sangat dapat jadi seorang isteri sebelum end of 2010..doakan ye kawan-kawan...

huhu....azam yang last tu..sangat best..sangat excited bile terfikir pasal azam yang last tu..haha..tak senonoh kan?kan?

No comments:

My Love

Daisypath Anniversary tickers


Daisypath Anniversary Years Ticker
Copyright to NORAINIMNOOR
Designed by UMIESUEstudio 2015