Saturday, July 4, 2009

~terima kasih Tuhan~

source:google

~huh..mata dah ngantok..
tapi..rasa nk jugak cite ngan belog..
tadi..aku baru je lepas tengok 'syurga cinta'
dah lama teringin nk tgk..
tp asyik tak sempat..
banyak keje masa cite tu kua kat wayang..
so..the movie has been downloaded siang td..
and malam ni i've spent almost 90++ minutes for that movie..
hmm..seperti kata cik wani..
that movie memang best..
banyak pengajaran..
aku harap aku dpt jodoh yang ketiga yg disebut oleh 'atuk'...
jodoh dari ALLAH..
which is..jodoh yang...
ble a guy met a girl..then ade something terasa dlm hati both of them..
pastu the guy masuk minang..
then the girl terima..
n finally both of them nikah..
waaa...so sweett...
i want that 'jodoh'...
cite ni jugak byk la bg pengajaran..from bad to good...
irham byk berubah..menyedarkan sungguh cite ni...
menusuk ke naluri bile irham kembali ke jalan yg benar...
and bcause of that..(ehemmm..bukan related to jodoh eh..)
thanks ALLAH..
aku realize...
dah terbuat dosa yg aku penah janji tanak ulang dh..
tp aku ulang jugak..
ya ALLAH..ampunkan aku...
dalam tak sedar sbnrnye...
leka dengan segalanya..
aku lupa tentang janji2 dulu..
ya ALLAH..aku pernah berjanji dlu..
tapi aku dah mungkiri janji itu..
sesungguhnya perbuatan itu merugikn diriku sndiri...
ampun aku ya ALLAH....



"kdg2 Allah sembunyikan matahari,
didatangkan petir dan kilat,
kita tertanya2 ke mana hilangnya matahari, rupa2nya Allah ingin memberi kita pelangi"





"andai seseorg itu hadir dalam hidup saya dan dia terpaksa meninggalkan saya krn sesuatu sebab..saya redha krn dia pernah membahagiakan saya.."



2 comments:

wani syazwani said...

cik ira..cte nie best kan...inshaAllah,sy pun mahu jodoh dari Allah..moga2 diperkenanNYA:)

AINI NORAINI said...

ye wani...best sungguh...
jom kite same2 doa..:)
aminnn

My Love

Daisypath Anniversary tickers


Daisypath Anniversary Years Ticker
Copyright to NORAINIMNOOR
Designed by UMIESUEstudio 2015