Thursday, January 30, 2014

Pre-Order Genie Bra Murah-Murah u ols.

STICKY POST

Assalamualaikum.
Hai.. Peace yaw!

Hari ni nak gebang pasal Genie Bra.
Aku cakap based on experience ya. Bukan gebang sesaje. Aku dah try, memang selesa. In fact, ramai lagi kawan-kawan aku yang dah try and jatuh cinta. Hihihi.
Market price aku penah jumpa paling tinggi cecah RM90.

So.. bila ada sorang sahabat ni bagitau nak tak share beli bebanyak untuk dapatkan harga borong, aku tak lepaskan peluang. So, nak heret la korang semua jugak kalau rasa nak join mengorder Genie Bra ni secara berjemaah dan dapatkan harga borong.

Hari tu aku dah bukak 1st batch. So now nak bukak 2nd batch pulak.

And kali ni ada tambahan 1 set warna lagi which is Pastel. Tapi harga lain pulok.
But still lagi murah dari market la.

Untuk classic and summer (color),
RM35 untuk 3 pcs (excluding postage)

And untuk pastel,
RM46 untuk 3 pcs (free postage)

Postage pulak,
1 set, RM7 (with box), RM6 (without box)
2 -3 sets, RM12 (with box), RM9 (without box)

*** Cane with/without box?
Ok, barang datang dari supplier dorang packing in plastic and provide box Genie Bra untuk kami repack. So, anda boleh pilih la. 
Sebenarnya with or without box, xde beza. 
Sebab the main point is the bra. 
Bukan the box. Is it?







Untuk pre-order, boleh email 
Nama:
Alamat:
No. HP:
Saiz:
Warna:
Kuantiti:

ke
norainimnoor@gmail.com



Payment kena buat dulu untuk confirmkan order, or at least 50% deposit.

No comments:

My Love

Daisypath Anniversary tickers


Daisypath Anniversary Years Ticker
Copyright to NORAINIMNOOR
Designed by UMIESUEstudio 2015